دوشنبه ۰۷ اسفند, ۱۳۹۶
برگزاری سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و هفتمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت اردیبهشت ماه 1397

مشروح اخبار

تسهیل در روند شناسایی عوامل تهییج‌کننده در بین مخاطبان سازمان از دستاوردهای بکارگیری رسانه‌های اجتماعی است

روح‌الله مهدی‌نژاد، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

تسهیل در روند شناسایی عوامل تهییج‌کننده در بین مخاطبان سازمان از دستاوردهای بکارگیری رسانه‌های اجتماعی است

روح‌الله مهدی‌نژاد، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با مسئولین ستاد برگزاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب افزود: مدیران و تصمیم‌گی

استفاده از امکانات بی‌شمار فضای مجازی، رونق مالی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت

ناهید مونسان، رئیس اداره روابط‌عمومی بانک سرمایه

استفاده از امکانات بی‌شمار فضای مجازی، رونق مالی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت

ناهید مونسان، رئیس اداره روابط‌عمومی بانک سرمایه در دیدار با دبیر سیزدهمین همایش روابط‌عمومی با بیان این مطلب ادامه داد: تحولات عظیم که طی سالیان اخیر در حوزه شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی به‌وقوع پیوست

تاثیر کارکردهای روابط‌عمومی بر فرآیندهای مالی یک سازمان‌ غیرقابل انکار است

مرتضی آقایی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو

تاثیر کارکردهای روابط‌عمومی بر فرآیندهای مالی یک سازمان‌ غیرقابل انکار است

مرتضی آقایی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت در پیش بودن سیزدهیمن همایش روابط‌عمومی الکترونیک و ششمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با بیان این مطلب افزود: فروش شامل تبادل

روابط‌عمومی‌ها نیازمند تجهیز خود در برابر مخاطب آگاه و هوشمند هستند

علیرضا کریمیان، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

روابط‌عمومی‌ها نیازمند تجهیز خود در برابر مخاطب آگاه و هوشمند هستند

علیرضا کریمیان، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار مسئولین دبیرخانه همایش روابط‌عمومی الکترونیک، با بیان این مطلب افزود: اگرچه اصل کار و وظایف روابط‌عمومی‌ها مشخص

نقش روابط‌عمومی‌ها در مدیریت شهرت و ریسک بنگاه‌های اقتصادی

سید حجت هاشمی یرکی مدیر روابط‌عمومی و کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی

نقش روابط‌عمومی‌ها در مدیریت شهرت و ریسک بنگاه‌های اقتصادی

متاسفانه این مساله بیان‌گر نبود مدیریت در راستای حفظ برند یک بنگاه اقتصادی است و نشان از آن دارد که شرکت­های ایرانی برای حفظ مدیریت شهرت خود کمترین ارزش را قائل هستند، حال آن­که هر بنگاه اقتصادی دارای

ایجاد بسترهای مناسب به منظور گردش صحیح اطلاعات نیازمند توجه‌ای ویژه است

معصومه اصغرزاده، مدیر روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

ایجاد بسترهای مناسب به منظور گردش صحیح اطلاعات نیازمند توجه‌ای ویژه است

معصومه اصغرزاده، مدیر روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با رئیس شورای سیاست‌گذاری و دبیر سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب افزود: ارتباطات در یک سازمان بر ا

بزرگترین سرمایه یک سازمان بهره‌مندی از شهرت خوب در جامعه است

علی مصریان، عضو کمیته علمی هفتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت

بزرگترین سرمایه یک سازمان بهره‌مندی از شهرت خوب در جامعه است

علی مصریان، عضو کمیته علمی هفتمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با بیان این مطلب افزود: در برخی از سازمان‌ها اهمیت وجود یک شهرت خوب در جامعه و در بین مخاطبان از اهمیت چندانی برخوردار نیست، درحالی که برخو

تاکید بر آموزش مداوم، مسیر توسعه روابط‌عمومی را هموار می‌کند

زینب فلاح تقی‌پور، مدیر روابط‌عمومی سازمان هواشناسی کشور

تاکید بر آموزش مداوم، مسیر توسعه روابط‌عمومی را هموار می‌کند

زینب فلاح تقی‌پور، مدیر روابط‌عمومی سازمان هواشناسی کشور در دیدار با علی شوقی‌بنام، دبیر همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب افزود: بدون تردید نقش و اثربخشی حوزه‌های روابط‌عمومی و ارتباطات در

صوت و فیلم

لزوم توجه به موضوع آسیب‌شناسی روابط‌عمومی در ایران

تمام حقوق این سایت متعلق به دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی می باشد . طراحی شده توسط کنفرانس روابط عمومی

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید