امروز سه شنبه, 30 آبان 1396 - Tue 11 21 2017





کمپین‌های خلاقانه راهکاری هوشمند برای ایجاد ارتباط موثر

طراحی کمپین‌های خلاقانه می‌تواند تاثیر به‌سزایی در ارتباط موثر و هدفمند سازمان با مخاطب داشته باشد.

 دبیر دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این مطلب که روابط‌عمومی‌ها به عنوان مرکزی برای توسعه و گسترش ارتباطات سازمانی با مخاطب بیرونی، می‌توانند با ایجاد و طراحی کمپین‌های خلاقانه نقش موثری در برقراری ارتباط هدفمند با مخاطب بیرونی سازمان ایفا کنند، بیان داشت: عمده مشکلات سازمان‌ها در فضای ارتباطی عدم استفاده از تکنیک‌های ارتباطی خلاقانه ارتباطات درون و برون سازمانی است.

به طور عمومی روابط‌عمومی‌ها در طول سال کارهایی را به صورت فصلی انجام می‌دهند که در این ایفای نقش سازمانی، خلاقیت در حداقل خود قرار گرفته است.

علی شوقی بنام افزود: از طرف دیگر روابط‌عمومی‌ها به عنوان یکی از بالاترین مراجع ارتباطی سازمان با همکاران درون و مخاطبان بیرون سازمان می‌بایست در استفاده از خلاقیت ارتباطی در ارایه خدمات ارتباطی، پیشرو باشند ولی در عمل شاهد اجراهای نه چندان قوی و در نتیجه عدم دستیابی به نتیجه مطلوب در اجرای مسئوولیت‌های سازمانی هستیم.

وی ادامه داد: عدم استفاده از کارشناسان مختصص در امور ارتباطی و تبلیغاتی و نیز عدم برنامه‌ریزی منسجم کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و اجراهای سلیقه‌ای را می‌توان از جمله عوامل ناکامی در اجرای مسوولیت‌های ارتباطی روابط‌عمومی‌ها دانست.

شوقی بنام تصریح کرد: مدیران روابط‌عمومی می‌توانند با تغییر استفاده مشاوران ارتباطی و تبلیغاتی از حالت تزیینی به عملیاتی در اجرای اهداف ارتباطی سازمان خود رشد چشم‌گیری را شاهد باشند.

وی افزود: دبیرخانه دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با صاحب‌نظران حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی سعی در ارتقای علمی این حوزه داشته و با تغییر در نحوه برگزاری کنفرانس از حالت ارایه مقاله به کارگاه تمام تلاش خود را در برآیند عملیاتی کنفرانس و بازتاب آن در جامعه ارتباطی و روابط‌عمومی کشور دارد.

لازم به یادآوری است کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و برنامه‌ریزی ارتباط با رسانه‌ها، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و استانداردسازی هویت سازمانی، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و روزنامه‌نگاری نوین و کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و اجرای پروتکل‌های تشریفات، چهار کارگاهی است که در دومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی برنامه‌ریزی شده است.

علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir تهیه و یا با شماره‌های 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.

 

 

ستاد خبری


1395 - 1391 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به ستاد برگزاری هفته روابط عمومی می باشد .