موضوعات دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد

دبیرکل دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت از جمع‌بندی نهایی موضوعات این کنفرانس توسط کمیته علمی خبر داد.

غلامرضا کاظمی دینان گفت: همان‌گونه که پیش از این اعلام شده بود، دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با عنوان «روابط‌عمومی، صنعت و توسعه بازار» برگزار خواهد شد که موضوعات مقالات ارائه شده در این کنفرانس پس از جمع‌بندی نهایی اعضای کمیته علمی به این شرح تعیین شدند: «روابط‌عمومی، صنعت و بازاریابی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تبلیغات»، «روابط‌عمومی، صنعت و مدیریت ارتباط با مشتری»، «روابط‌عمومی، صنعت و مخاطب‌پژوهی»، «روابط‌عمومی، صنعت و اقناع و ترغیب مشتری» و «روابط‌عمومی، صنعت و ارتقای برند».

وی افزود: همزمان با اعلام موضوعات دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، فراخوان مقالات نیز منتشر شده و از همه اساتید، کارشناسان، صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های روابط‌عمومی، صنعت، بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات خواسته شده است مقالات خود را در بخش‌های یادشده حداکثر تا روز 20 اسفند 1391 از طریق پست الکترونیک این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

کاظمی دینان تصریح کرد: مقالات ارسال شده باید کاملاً مرتبط با موضوعات در نظر گرفته شده برای دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت بوده و در عین به‌روز بودن و ارائه محتوایی جدید و کاربردی، پیش از این در مجلات و کنفرانس‌های دیگر ارائه نشده باشند.

وی ادامه داد: مقالات برگزیده شده از سوی کمیته علمی، در دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ارائه شده و در کتاب مقالات همایش چاپ خواهند شد.

گفتنی است اعضای کمیته علمی دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت عبارتند از: باقر ساروخانی، داود زارعیان، احمد روستا، محمدرضا رسولی، محمد دهقان، حسام‌الدین بیان و غلامرضا کاظمی دینان.



گفتنی است دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت 29 اردیبهشت‌‌‌ماه 1392 با حضور کارشناسان، اساتید، مدیران و فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی و صنعت در تهران برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد


1395 - 1391 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به ستاد برگزاری هفته روابط عمومی می باشد .