کارگاه‌های تخصصی «ابزارهاي ديجيتال در ارتباطات بازاريابي» و «آگهي تلويزيوني؛ از ايده تا پخش»

همزمان با برگزاری دو همایش روابط‌عمومی الکترونیک و کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود:کارگاه‌های تخصصی «ابزارهاي ديجيتال در ارتباطات بازاريابي» و «آگهي تلويزيوني؛ از ايده تا پخش»

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی اعلام کرد: در روزهای برگزاری هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک و دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت دو کارگاه تخصصی «ابزارهاي ديجيتال در ارتباطات بازاريابي» و «آگهي تلويزيوني؛ از ايده تا پخش» برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام این ستاد در تاریخ 28 اردیبهشت ماه و از ساعت 16 و 15 دقیقه، كارگاه «ابزارهاي ديجيتال در ارتباطات بازاريابي» توسط احمدعلي افخمي، حميدرضا نصيري و مهدي بهجت ارائه خواهد شد. کارگاه یاد شده پس از اتمام مقالات هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

همچنین در روز يكشنبه ٢٩ اردیبهشت و پس از ارائه مقالات و سخنرانی‌های موردنظر در دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت،  نيما بانك، اشكان خواجه نوري و مهدي بهجت به ارائه جدیدترین و آخرین دستاوردهای حوزه آگهی تلوویزیونی با عنوان «آگهي تلويزيوني؛ از ايده تا پخش» خواهند پرداخت. این کارگاه نیز در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی اعلام کرده است برگزاری کارگاه‌های یاد شده با همکاری گروه mcg و با هدف ارتقای سطح علمی وآشنایی عملی مدیران، کارشناسان و شرکت‌کنندگان در همایش‌های یاد با آخرین دستاوردها صنعت ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی است.

بیش از 500 نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های سراسر کشور در همایش و کنفرانس یاد شده حضور خواهند داشت.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد


1395 - 1391 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به ستاد برگزاری هفته روابط عمومی می باشد .