روابط‌عمومی، عامل اصلی موفقیت یک سازمان است

 صداقت و رفتار علمی روابط‌عمومی‌ها دو عامل موفقیت یک سازمان است.

 

ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، با اعلام این مطلب افزود: اگر روابط‌عمومی‌ها عمل عالمانه نداشته باشند هم سازمان را دچار مشکل و هم جامعه را نسبت به توانمندی این حوزه بدبین می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه توسعه روابط‌عمومی علمی، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود افزود: فایده و سود کار روابط‌عمومی‌ای که درست عمل می‌کند، قابل اندازه‌گیری نیست چرا که نتیجه کارش، جلب رضایتمندی مخاطبان و مردم است و این، بزرگترین خواست دولت‌ها و مجریان امور است.
رضایی بابادی تأکید کرد: روابط‌عمومی یعنی مجموعه اقداماتی که منجر به جلب توجه و اعتماد مردم شود و این مهم، وظیفه‌ای سنگین و بسیار مهم است. استاندار کرمانشاه، نقش مدیران ارشد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را در فراهم کردن زمینه پیشرفت و ارتقای روابط‌عمومی‌ها مؤثر دانست و یادآور شد: تقویت روابط‌عمومی‌ها و اقدامات اثربخش آن‌ها در سال‌های اخیر، نویدبخش آینده درخشان این حوزه است.
رضایی بابادی با تشکر از اقدامات ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، اظهار امیدواری کرد برتامه‌های این ستاد در سال 93 نیز با موفقیت همراه شود.
در این جلسه، جزئیات برنامه‌های ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 93 برای استاندار کرمانشاه، تشریح شد.ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با حمایت وزارتخانه‌ها، انجمن‌ها، اساتید، مدیران و فعالان این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای را برای هفته روابط‌عمومی 1393 تدارک دیده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» در روز 27 اردیبهشت و سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با محور «روابط‌عمومی، صنعت و رقابت برندها» در روز 28 اردیبهشت در تهران و نشست‌های علمی در استان‌های دیگر اشاره کرد.
ستاد خبری

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد


1395 - 1391 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به ستاد برگزاری هفته روابط عمومی می باشد .