رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس حرفه‌ای در روابط عمومی:

روابط عمومی، عامل تثبیت کننده برند است

عناصر متعددی در شکل‌گیری و توسعه یک برند خودنمایی می کنند که روابط عمومی، عامل تثبیت کننده آن است.

 سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس حرفه‌ای در روابط عمومی با بیان این مطلب که روابط عمومی‌ها در پیدایش و گسترش یک برند و نام تجاری می‌‌توانند برند را از حالت صرف تجاری خارج کنند افزود: گرچه ایجاد یک برند اثربخش برای موفقیت هر کسب وکاری یک نیاز بنیادین بحساب می­ آید اما در برخی موارد این مفهوم با سوء برداشت­ هایی همراه است.

کاظمی دینان با تشریح یک مثال افزود: به­عنوان مثال در بسیاری از موسسات و سازمان‌ها گرایش به برندسازی صرفا در قالب یک فعالیت بازاریابی محض دیده می­شود که هدف نهایی آن جلب توجه مشتری به هر طریق ممکن است. که در این موارد به استفاده صرف از مخاطب پرداخته می شود بدون در نظر گرفتن مولفه های روابط عمومی اما در واقع ایجاد یک برند باید با پشتیبانی همه جانبه سیستماتیک در طرح جامع راهبردی سازمان گنجانده شود.

وی ادامه داد: در این طرح شاخصه روابط عمومی به عنوان عنصری در جهت توسعه برند و اعتماد سازی آن می تواند نقش به سزایی را ایفا کند. در واقع روابط عمومی در سازمان ها می تواند در جهت گیری و سوق دهی افکار عمومی نسبت به مقبولیت یک برند نقش به سزایی را ایفا کند و در این میان سازمان‌هایی می توانند به موفقیت بلند مدت دستیابی داشته باشند که علاوه بر فروش به پارامترهای ارتباطی و اعتمادی توجه خاص داشته باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس حرفه‌ای در روابط عمومی گفت: زمانی که صحبت از ایجاد، توسعه و نگهداری یک برند صحبت به میان می آید می بایست این نکته را مورد توجه قرار داد که شگفتی در نگهداری یک برند به مراتب سخت تر از ایجاد آن می باشد . در نگهداری یک برند صرف استفاده از پارامتر های تبلیغاتی به عنوان عوامل موثر مد نظر قرار نمی گیرد و عوامل ارتباطی و روابط عمومی نقش پر رنگ تری را ایفا می کنند.

لازم به یادآوری است کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و برنامه‌ریزی ارتباط با رسانه‌ها، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و استانداردسازی هویت سازمانی، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و روزنامه‌نگاری نوین و کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و اجرای پروتکل‌های تشریفات، چهار کارگاهی است که در دومین کنفرانس برنامه‌ریزی شده است.

علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند فرم فراخوان را از سایت http://www.i-pr.ir تهیه و یا با شماره‌های 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد


1395 - 1391 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به ستاد برگزاری هفته روابط عمومی می باشد .