امروز جمعه, 24 آذر 1396 - Fri 12 15 2017





چهارمین هفته روابط عمومی

کیوان اقبالیان، مدرس حوزه ارتباطات

روابط‌عمومی‌ها در جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به کمک بنگاه‌ها بیایند

ایجاد بستری مناسب به لحاظ روانی جهت سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی، می‌تواند یکی از بزرگترین وظایف دستگاه‌های روابط‌عمومی در کشور باشد.

 

کیوان اقبالیان، مدرس حوزه ارتباطات کشور معتقد است: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و این که کشور در دوران پس از تحریم قرار دارد، تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و ایجاد بستری مناسب به لحاظ روانی جهت سرمایه‌گذاری در بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی، می‌تواند یکی از بزرگترین وظایف دستگاه‌های روابط‌عمومی در کشور باشد.

اقبالیان در خصوص چگونگی دستیابی به این هدف گفت: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با بررسی دقیق شرایط و آنالیز آن، ضمن ارایه مشاوره‌های صحیح به مدیران سازمان و همچنین سرما‌یه‌گذاران در خصوص مشکلات و معضلات موجود در بنگاه‌های اقتصادی، با ایجاد فضایی آرام و بدون تنش که لازمه یک سرمایه‌گذاری ایمن و مطمئن است کمک شایانی نمایند.

وی در ادامه و در خصوص نقش روابط‌عمومی در تولید محتوای مناسب در شبکه‌های اجتماعی گفت: امروزه با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی در کشور و استقبال روزافزون از آن در بین اقشار جامعه و به‌خصوص جوانان که نقش پررنگی در انتقال محتوا دارند، شناسایی دقیق علایق و نیازهای مخاطبان و نیز برنامه‌ریزی در خصوص تولید محتوای مورد نظر در راستای این علاقمندی‌ها یکی از وظایف روابط‌عمومی‌ها می‌باشد.

اقبالیان ادامه داد: البته مدیران سازمان‌ها نیز در این بخش می‌توانند با سپردن امور روابط‌عمومی به نخبگان و مدیران کار بلد نقشی موثر در این زمینه داشته باشند.

وی در پایان با مهم بر شمردن مقوله آموزش و به‌روز بودن واحدهای روابط‌‎عمومی گفت: امروزه آموزش در تمامی زمینه‌ها به عنوان کلید توسعه در یک سازمان شناخته می‌شود و مدیران بخش‌های مختلف از جمله روابط‌عمومی، می‌بایستی با برگزاری و شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی ضمن ارتقاء سطح سواد کارکنان خود، به تقویت پایه‌های علمی آنها در استفاده از تکنولوژی‌های نوین کمک کنند.

 

ستاد خبری دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط عمومی و صنعت


1395 - 1391 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به ستاد برگزاری هفته روابط عمومی می باشد .