امروز پنج شنبه, 27 مهر 1396 - Thu 10 19 2017




مصطفی آسیایی، مدیر روابط‌عمومی بیمه ما:

سازمان‌های حرفه‌ای نیازمند آموزش مدیران و کارکنان خود در موضوع رسانه‌های اجتماعی هستند.

با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در فعالیت‌ روابط‌عمومی‌ها که به‌واسطه ظهور رسانه‌های جدید به‌وقوع پیوسته، لزوم ارتقاء دانش مدیران و کارشناسان این بخش از سازمان به‌منظور آشنایی هر چه بیشتر با کارکردهای این رسانه‌ها بسیار مهم و کلیدی است.

مصطفی آسیایی، مدیر روابط‌عمومی بیمه ما در آستانه برگزاری پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این مطلب ادامه داد: مقوله آموزش به عنوان یکی از کلیدی‌ترین فعالیت‌های سازمان‌های حرفه‌ای، همواره مورد توجه بوده و مدیران در این سازمان‌ها همواره آموزش را به عنوان یک سرمایه‌گذاری که اثرات آن در بلند مدت مشخص خواهد شد در نظر می‌گیرند.
وی ادامه داد: امروزه شاهد هستیم که در راستای گام نهادن به‌سوی تغییرات آگاهانه و حرفه‌ای در روابط‌عمومی، توسعه بکارگیری ابزارهای نوین و رسانه‌های اجتماعی از جمله یکی از مهمترین رویدادهای صورت پذیرفته در این نهاد و سایر بخش‌های ارتباطی سازمان بشمار می‌رود که به‌واسطه هوشمندی مخاطبان، از ظرافت‌های پیچیده‌ای نیز برخوردار شده‌اند.
آسیایی در پایان با اشاره به اینکه رسانه‌های اجتماعی به جزء لاینفک در فعالیت‌های روابط‌عمومی تبدیل شده‌اند گفت: بر همین اساس امروزه موضوع تعامل بین روابط‌عمومی و رسانه‌ها که زمانی در بین فعالان این دو عرصه مطرح بود به نوعی از میان برداشته شده و تصور اینکه یک روابط‌عمومی یا رسانه بتواند بدون استفاده از ظرفیت‌های دیگری به فعالیت حرفه‌ای خود بپردازند دور از ذهن است.
لازم به ذکر است پنجمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با موضوع اصلی اثرگذاری و اثرپذیری در رسانه‌های اجتماعی، شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.i-pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.


1395 - 1391 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به ستاد برگزاری هفته روابط عمومی می باشد .