مجموعه مقالات دومین دوره هفته روابط عمومی

 مقالات ارائه شده در نهمین همایش روابط عمومی الکترونیک


 

 

 

دکتر محمد سلطانی‌فر  //  برندینگ هوشمند در شبکه ای از ارتباطات همگان با همگان روابط عمومیهای نوین

دکتر حسن بشیر  //  شبکه‌هاي اجتماعي و راهبردهاي ساخت افکارعمومي در سازمان روابط‌عمومي

دکتر مجید رضاییان  //  شبکه های اجتماعی؛ چالش در تعریف افکار عمومی

جواد افتاده  //  کاربرد رسانه‌های اجتماعی در هدایت افکار عمومی

دکتر حمید ضیایی‌پرور  //  کاربرد شبکه های اجتماعی موبایلی در روابط عمومی الکترونیک

دکتر حسین امامی  //  رویکردهای نوین در روابط عمومی

دکتر اسماعیل قدیمی  //  اعتماد مخاطب بزرگترین سرمایه روابط عمومی درعصر اطلاعات

سعید نوری آزاد  //  فریب افکارعمومی  در عصر رسانه های تعاملی  و پیچیده

حمید شکری خانقاه  //  استراتژی «ریسمان قرمز»

رضا قربانی  //  چالش‌های مـدیـریـت افـکـار عـمـومــی از طریـق فنـاوری‌های ارتـبـاطـی وب 2.0

مریم سلیمی ، بهروز مظلومی فر   //  نقش بازیهای جدی در مدیریت افکار عمومی

سیروس دهقان  //  بازاریابی هوشمند و پایش افکار در شبکه های اجتماعی با به کار گیری تکنیک های داده کاوی

علی اسماعیل‌زاده  //  روابط عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی در فضای مجازی

 

 

 

 

 

 

مقالات ارئه شده در سومین کنفرانس روابط عمومی و صنعت

دکتر احمد روستا //  مدیریت برند فراگیر

دکترمحمد رضا رسولی و راضیه شیخی  //  نقش روابط عمومی در صیانت از برند در صنعت

بهمن کارگزار و فرزانه بنی هاشم نژاد  //  نقش روابط عمومی در تقاطع برند و مسوولیت اجتماعی بنگاه ها

دکتر محمود دهقان  //   رقابت برندها در روابط عمومی

 

نظر خود را اضافه کنید.

شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد


1395 - 1391 © تمامی حقـوق این سـایت متعلق به ستاد برگزاری هفته روابط عمومی می باشد .